top of page
  • איך אוכל לבטל את ההזמנה שלי?
    על מנת לבטל את ההזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בפנייה למייל info@orea.co.il, בוואטסאפ במספר 050-460-6363, בטלפון 1-700-552-523 או בעמוד האינסטגרם שלנו.
  • האם ניתן לבצע שינויים לאחר קבלת מספר הזמנה?
    אחרי שקיבלת מספר הזמנה לא ניתן לבצע שינויים. בהנחה שטרם עברו 14 יום ממועד אספקת התכשיט ניתן לבטל את ההזמנה ולהזמין מחדש. או לחילופין הכי מומלץ ליצור איתנו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בפנייה למייל info@orea.co.il, בוואטסאפ במספר 050-460-6363, בטלפון 1-700-552-523 או בעמוד האינסטגרם שלנו. במידה והמשלוח טרם יצא נעזור בשמחה בהחלפה.
  • הזמנתי, עברו 7 ימי עסקים והמשלוח לא הגיע, מה עליי לעשות?
    שירות הלקוחות שלנו ישמח מאוד לעזור ולבדוק את הנושא. בבקשה פני אלינו במייל info@orea.co.il, בוואטסאפ במספר 050-460-6363, בטלפון 1-700-552-523 או בעמוד האינסטגרם שלנו.
  • ההזמנה שלי הגיעה וחסר מה מוצר/המוצר פגום, מה עליי לעשות?
    קודם כל סליחה... נעשה את הכל כדי לטפל בנושא הכי מהר ובצורה הכי יעילה שאפשר. שירות הלקוחות שלנו ישמח מאוד לעזור ולבדוק את הנושא. בבקשה פני אלינו במייל info@orea.co.il, בוואטסאפ במספר 050-460-6363, בטלפון 1-700-552-523 או בעמוד האינסטגרם שלנו.
  • איך מחליפים/מחזירים פריט שהזמנתי?
    שירות הלקוחות שלנו ישמח מאוד לעזור עם ההחלפה/החזרה. בבקשה פני אלינו במייל info@orea.co.il, בוואטסאפ במספר 050-460-6363, בטלפון 1-700-552-523 או בעמוד האינסטגרם שלנו. לתנאים המלאים של החלפות והחזרות בבקשה לחצ/י כאן [החזרות והחלפות].
  • האם יש אחריות על תכשיטים?
    בוודאי שיש! על כל תכשיט אנו מעניקים אחריות לחצי שנה מיום רכישתו בכפוף להוכחת רכישה. האחריות תקפה בשימוש סביר בתכשיט וכוללת כל פגם ביצור. האחריות אינה כוללת שבר, קרע, מכות או שריטות, אחריות על הציפוי כתוצאה מחומציות או משימוש לא נכון, בלאי ואובדן תכשיט או חלק ממנו. לתנאים המלאים של האחריות בבקשה לחצ/י כאן [עמוד אחריות].

FAQ

FAQ

bottom of page