top of page

Refund Policy - the basics

נוהל החלפת פריט

ההחלפה הניתנת היא במסגרת 14 ימים מיום הרכישה.
במקרים חריגים, המאושרים על ידי מנהלת בלבד, תתאפשר הארכת ההחלפה- מגורים רחוקים מהסניף, הריון, סגר או מלחמה.

תנאי ההחלפה:

1. ניתן להחליף עד לשבועיים מיום הקניה ובתנאי שהפריט המוחזר- חדש, שלם ובאריזתו המקורית.
2. אין החלפה על פריט שהוזמן בהזמנה מיוחדת או במידה מיוחדת- ציפויי זהב או רוז גולד לדוגמא, או מידה אישית בטבעת, לא יוחלפו.
3. פריטים שעוצבו באופן אישי ללקוח או עם חריטה אישית, גם כן לא יוחלף.

4. פריטים שנקנו במסגרת מבצע, יוחלפו לפי ערך הקניה- פריט כנגד פריט בלבד.

אין אפשרות החלפת פריט אחד בשני פריטים באותו השווי, אלא רק לפריט אחד עד לאותו גובה סכום של הפריט המוחזר.
5. יובהר כי החברה הינה בעלת שיקול דעת בעניין המוצר המוחזר והאם ניתן להחליפו.

משלוח החזרת פריט 30 ש״ח

משלוח החלפת פריט 45 ש״ח

לביצוע החלפה או החזרת פריט יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בפנייה למייל info@orea.co.il, בוואטסאפ במספר 050-460-6363, בטלפון 1-700-552-523 או בעמוד האינסטגרם שלנו.

זיכוי
1. ניתן להנפיק זיכוי עד תום 14 ימים ממועד האספקה של התכשיט.
במידה ומדובר באזרח ותיק, אדם עם מוגבלות או עולה חדש ניתן לבטל את העסקה במסגרת זמן של 4 חודשים ממועד האספקה. זאת בכפוף להצגת תעודה המוכיחה את הנ"ל במעמד הביטול במייל או בוואטסאפ.
2. יש לבצע את הזיכוי בפנייה למייל info@orea.co.il, בוואטסאפ במספר 050-460-6363 או בטלפון 1-700-552-523. בנוסף ניתן לשלוח הודעה בעמוד האינסטגרם שלנו.
3. הזיכוי יתבצע רק לגבי פריט שלא נפגם ולא נעשה בו שימוש ובלבד שהוא מוחזר באריזתו המקורית ובהצגת חשבונית קנייה מקורית או פרטי העיסקה האינטרנטית.
4. במידה ולא יוחזר התכשיט כאמור, לא יתאפשר זיכוי או החלפה.
5. אנו נפיק זיכוי כערך התשלום המקורי, ולא כערך הפריטים.
6. הזיכוי יכול להתממש באתר או באחד הסניפים שלנו.
7. אם הזיכוי מתבצע מכל סיבה שאינה פגם, אי התאמה או אי אספקה במועד שנקבע, וזאת עד 14 יום מאספקת התכשיט את/ה תצטרכ/י לשלוח אלינו את התכשיט על חשבונך (אנחנו כמובן נתאם עבורך את האיסוף דרך השירות לקוחות שלנו), או להביא אותו בכוחות עצמך לאחד הסניפים שלנו.
8. לא יהיה ניתן לקבל זיכוי על פריט שהוזמן בהזמנה מיוחדת או במידה מיוחדת, או פריטים שעוצבו באופן אישי עבורך או עם חריטה אישית, (הנחייה זו לא תקפה במידה ויש פגם במוצר, אי התאמה או אי אספקה במועד).
9. במידה והזיכוי מתבצע עקב פגם מצד אוראה, אי התאמה או אי אספקה במועד לצרכן (ובהנחה שהפגם, אי ההתאמה או אי האספקה הוכח בתקשורת עם שירות הלקוחות שלנו), נשלח על חשבוננו שליח לאסוף את המוצר מביתך מבלי לגבות דמי ביטול. או לחילופין תוכלי לבקר באחד מסניפינו ולבצע את הנפקת הזיכוי שם. לשיקולך.
10. זכות הזיכוי היא חד פעמית לאותה רכישה.
 
החזר כספי
1. ניתן לבטל את העסקה עד תום 14 ימים ממועד האספקה של התכשיט.
במידה ומדובר באזרח ותיק, אדם עם מוגבלות או עולה חדש ניתן לבטל את העסקה במסגרת זמן של 4 חודשים ממועד האספקה. זאת בכפוף להצגת תעודה המוכיחה את הנ"ל במעמד הביטול במייל או בוואטסאפ.
2. יש לבצע את ביטול ההזמנה בפנייה למייל info@orea.co.il, בוואטסאפ במספר 050-460-6363 או בטלפון 1-700-552-523. בנוסף ניתן לשלוח הודעה בעמוד האינסטגרם שלנו.
3. זכות הביטול הינה רק לגבי פריט שלא נפגם ולא נעשה בו שימוש ובלבד שהוא מוחזר באריזתו המקורית ובהצגת חשבונית קנייה מקורית או פרטי העיסקה האינטרנטית.
4. במידה ולא יוחזר התכשיט כאמור, לא יינתן החזר כספי או החלפה.
5. ביטול יזכה אותך בהחזר עלות הפריט ששולם במקור, בניכוי 5% מהעסקה או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם).
6. אם ביטול העסקה מתבצע מכל סיבה שאינה פגם, אי התאמה או אי אספקה במועד שנקבע, וזאת עד 14 יום מאספקת התכשיט את תצטרכי לשלוח אלינו את התכשיט על חשבונך (כמובן נשמח לסייע בתיאום האיסוף דרך השירות לקוחות שלנו), או להביא אותו בכוחות עצמך לאחד הסניפים שלנו.
7. לא יהיה ניתן לבטל פריט שהוזמן בהזמנה מיוחדת או במידה מיוחדת, או פריטים שעוצבו באופן אישי עבורך או עם חריטה אישית, (הנחייה זו לא תקפה במידה ויש פגם במוצר, אי התאמה או אי אספקה במועד).
8. במידה וביטול העסקה מתבצע עקב פגם מצד אוראה, אי התאמה או אי אספקה במועד לצרכן (ובהנחה שהפגם, אי ההתאמה או אי האספקה הוכח בתקשורת עם שירות הלקוחות שלנו), נשיב לך את כספך תוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול, ונשלח על חשבוננו שליח לאסוף את המוצר מביתך מבלי לגבות דמי ביטול. או לחילופין תוכלי לבקר באחד מסניפינו ולהחזיר את הפריט לשם. לשיקולך.
8. החזר לרכישה יינתן אך ורק דרך כרטיס האשראי שביצע את הרכישה ועד לא יאוחר מ14 יום ממועד אישור הביטול.

Refund Policy

bottom of page